publikované: 24.06.2016 11:15  //  aktualizácia: 15.07.2016 13:14  //  zobrazené: 670

Koncert ku Dňu otcov

Po prvý raz v histórii sa v našej obci uskutočnil koncert pri príležitosti osláv Dňa otcov. Všetkým otcom, ale aj ostatným účastníkom podujatia zahrala v sobotu 18. júna 2016 kapela Taste of Brass Orchestra. Vystúpenie tejto 15-člennej skupiny sa uskutočnilo v areáli močenského obecného úradu. Na začiatku podujatia vyzdvihol nezameniteľnú úlohu otca v rodine starosta Močenka Roman Urbánik. „Prvýkrát sme urobili oslavu Dňa otcov, chceli sme urobiť niečo pre našich občanov, a teda pre oslávencov. Myslím, že to dopadlo tak, ako sme si to naplánovali. Bolo vynikajúce počasie, perfektná nálada a vynikajúca muzika,“ popísal atmosféru osláv Roman Urbánik. Pre návštevníkov boli pripravené nové stoličky v improvizovanom hľadisku. Počas koncertu bolo k dispozícii aj občerstvenie v podobe kávy, koláčov či nealkoholických nápojov. Mladí muzikanti zahrali úpravy známych hitov či filmových melódií. „Takýto dobrý orchester v Močenku ešte nebol. Určite si to zapamätáme – tú dobrú atmosféru a známe hity, ktoré tu odzneli,“ vyjadril sa ku koncertu Juraj Mondočko. „Bolo to super, niečo úžasné. Veľmi dobre sme sa odreagovali,“ povedala na vystúpenie Margita Lenčéšová.  „Ja by som povedal, že trikrát bravo. Jedenkrát preto, že konečne aj v Deň otcov sa tu koná nejaká oslava ako na Deň matiek, druhé bravo, že to bolo pod šírim nebom a malo to takú svojskú atmosféru, a tretie bravo všetkým organizátorom a účinkujúcim,“ ohodnotil podujatie Jozef Horváth. Kapela Taste of Brass Orchestra absolvovala v Močenku už svoj druhý koncert v priebehu dňa. „My už sme hrali všelikde – v kaviarňach, vonku, v dedinách aj v mestách, na pódiách aj na uliciach. Páči sa nám všetko, vždy je to iná atmosféra, iní ľudia a máme z toho radosť. Dnes sme prišli trochu unavení, aj som sa obávala, či to zvládneme, ale myslím, že sa nám hralo dobre. Išla z vás dobrá energia, tak sa nám hralo dobre,“ vyjadrila sa ku koncertu manažérka orchestra Katarína Rosová. Každý koncert Taste of Brass je vždy obohatený o iné melódie alebo piesne. Výkony mladých umelcov odmenili diváci v závere koncertu dlhotrvajúcim potleskom.

Marcela Lenčéšová

• Koncert ku Dňu otcov