Titulka   >  ÚRAD   >  Úradná tabuľa
publikované: 27.07.2018 07:51  //  aktualizácia: 27.07.2018 07:57  //  zobrazené: 1794

Výzva na predkladanie cenových ponúk na dodanie tovaru: "Mangeľ profesionálny korytový"

VÝZVA

                                           na predloženie cenovej ponuky                            

podľa §117 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ,,ZVO“) na dodanie tovaru:

,,Mangeľ profesionálny korytový“

 

1. Identifikácia verejného obstarávateľa:

Názov:                         Obec Močenok

V zastúpení:                 PaedDr. Roman Urbánik, starosta obce

IČO:                            00 308 439

DIČ:                            2021252794

Kontaktná osoba:          Bc. Eleonóra Flammichová

Telefón:                       +421376552825

e-mail:                         sluzby@mocenok.sk

 

2. Miesto dodania predmetu zákazky: Obec Močenok, Domov dôchodcov, ul. Sv. Gorazda 569, 951 31 Močenok

 

3.Typ zmluvy: Kúpna zmluva podľa Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. v znení neskorších predpisov a doplnkov (návrh zmluvy nie je povinnou prílohou cenovej ponuky).

 

4. Predmet zákazky:

Predmetom zákazky je dodávka profesionálneho mangľa korytového do práčovne domova dôchodcov v obci Močenok.

Technické parametre:

  • Priemer valca – 330 mm
  • Pracovná šírka valca – 1 750 mm
  • Výkon elektrického ohrevu – 10,5 kW
  • Kapacita odparovania – 10L/hod.
  • Maximálna rýchlosť žehlenia – 1-6 m/min.
  • Elektrické pripojenie – 400 V 3N AC 50 Hz
  • Rozmery šírka x hĺbka x výška – 2 263 x 719 x 1 157 mm
  • Hmotnosť – 241 kg

 

V cenovej ponuke bude uvedená cena za  – dopravu, inštaláciu, zaškolenie pracovníkov.

V cenovej ponuke bude uvedená dĺžka záruky.

Plnenie predmetu zákazky bude – max. 6 týždňov od podpisu zmluvy.

Navrhnutá zmluvná cena musí byť maximálna a nezmeniteľná, musí obsahovať všetky náklady potrebné na realizáciu zákazky.

Slovník spoločného obstarávania–CPV kód:4293200-8 Mangle, 42718100-3 Žehliace stroje

 

Predpokladaná hodnota zákazky: 5 476,00 Eur s DPH

 

5. Komplexnosť dodávky:  Uchádzač predloží cenovú ponuku na celý predmet zákazky

 

6. Lehota na predkladanie ponúk: 10.08.2018 do 14:00 hod.

 

7. Predkladanie ponúk:

  • poštou na adresu uvedenej v bode 1. tejto výzvy
  • e-mailom na adresu: sluzby@mocenok.sk
  • osobne na adresu v bode 1. tejto výzvy do klientskeho centra počas úradných hodín.

Za omeškanie doručenia cenovej ponuky spôsobenej poštou obstarávateľ nezodpovedá.

Na obálke alebo v predmete správy (e-mailu) bude napísané: ,,Neotvárať! CP – ,,Mangeľ“

Celá ponuka, tiež doklady a dokumenty musia byť predložené v slovenskom jazyku alebo v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho prekladom so slovenského jazyka.

 

8. Podmienky účasti – obsah predloženej cenovej ponuky:

8.1 Identifikačné údaje uchádzača

8.2 Cenová kalkulácia - ponuka

8.3 Osobné postavenie:   § 32 ods. 2 písm. e) ZVO – doklad o oprávnení poskytovať tovar na

      predmet obstarávania – stačí fotokópia dokladu

 

9. Vyhodnotenie cenových ponúk: vyhodnotenie sa uskutoční bez prítomnosti uchádzačov. Každý uchádzač bude informovaný o výsledku písomnou formou.

 

10. Kritériá na hodnotenie cenových ponúk:   najnižšia cena v Eur s DPH

Verejný obstarávateľ vyberie spomedzi predložených ponúk ako úspešnú tú ponuku, ktorá splní podmienky určené verejným obstarávateľom a bude mať najnižšiu cenu za celý predmet obstarávania.

Uchádzačom predložená zmluvná cena musí byť vyjadrená v Eur. Navrhovanú cenu je potrebné určiť na dve desatinné miesta.

V návrhu ceny musí uchádzač preukázať, že ním stanovená cena zahŕňa všetky náklady spojené s vykonaním prác. Cena bude stanovená v zmysle zákona NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách v platnom znení a v súlade s vyhláškou MF SR č. 87/1996 Z.z. v platnom znení a Výmerom MF SR č. R-1/1996 v platnom znení.

 

11. Podmienky financovania:

Predmet zákazky bude z časti financovaný z prostriedkov Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR a z časti z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.

Verejný obstarávateľ neposkytne preddavkové ani zálohové platby. Lehota splatnosti faktúr bude 30 kalendárnych dní odo dňa písomného doručenia verejnému obstarávateľovi.

 

12. Ďalšie informácie:

Všetky    náklady spojené s prípravou a  predkladaním ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi,  a to bez ohľadu na výsledok  verejného  obstarávania.

Verejný obstarávateľ si vyhradzuje  právo  neprijať ani jednu z predložených cenových ponúk,

resp.  zrušiť  verejné obstarávanie, ak nebude predložená ani  jedna  cenová ponuka, ani jeden

uchádzač  nesplní    podmienky  účasti, ak  sa  zmenia okolnosti,  za ktorých  bolo   verejné

obstarávanie vyhlásené.

 

 

V Močenku, dňa 26.07.2018

 

 

 

                                                                                        PaedDr. Roman Urbánik

                                                                                               starosta obce

 

 

Vypracovala: Eleonóra Flammichová

 

 

 

Prílohy

DISKUSIA

Pred pridaním komentára je potrebné sa prihlásiť !

Zatiaľ bez komentárov. Pridajte prvý komentár.

UPOZORNENIE!

Poskytujeme Vám možnosť komentára, pričom si vyhradzujeme právo redakčne upraviť a uverejniť ktorýkoľvek z tu publikovaných diskusných príspevkov. Diskusné príspevky obsahujúce vulgarizmy, rasové narážky a iné spoločensky, morálne a eticky neprípustné skutočnosti má právo administrátor vymazať. Pokiaľ narazíte na takéto príspevky odošlite ich formulárom "nahlásiť príspevok" ktorý je automaticky vygenerovaný ku každému príspevku, alebo kontaktujte administrátora.

Stiahnite si šikovnú appku Močenok o+

Stačí si stiahnuť aplikáciu cez Google Play v prípade smartfónov, cez App Store v prípade iPhonov. Link na aplikáciu nájdete nižšie ako aj na spodku našej webovej stránky. Viac informácií tu: https://app.mocenok.sk/

 
 
Scroll to Top