Titulka   >  ÚRAD   >  Úradná tabuľa
publikované: 14.06.2019 13:13  //  aktualizácia: 14.06.2019 13:32  //  zobrazené: 982

Výzva na predkladanie cenových ponúk na službu: ,,Zabezpečenie auditu účtovnej závierky a súvisiacich služieb pre Obec Močenok pre roky 2019 - 2021“

Výzva na predkladanie cenových ponúk

zákazka na poskytnutie služby podľa §117 zákona NR SR č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v z.n.p. (ďalej len ,,ZVO“)

 

,,Zabezpečenie auditu účtovnej závierky a súvisiacich služieb pre Obec Močenok

pre roky 2019 - 2021“

 

1. Identifikácia verejného obstarávateľa:

Verejný obstarávateľ v zmysle § 7 ods. 1 písm. b) ZVO

Názov verejného obstarávateľa:                     Obec Močenok

Sídlo:                                                              Sv. Gorazda 629/82, 951 31 Močenok

Štatutárny zástupca:                                          PaedDr. Roman Urbánik, starosta obce

IČO:                                                               00 308 439

DIČ:                                                               2021252794

Internetová stránka:                                          www.mocenok.sk

Kontaktná osoba vo veciach zákazky:                Ing. Lucia Hambálková

Telefón/e-mail:                                                +421376552370

Kontaktná osoba vo veciach verejného obstarávania:      Eleonóra Flammichová

Telefón/e-mail:                                                            +421376552825/sluzby@mocenok.sk

 

2. Miesto predloženia/doručenia ponuky: Obecný úrad Močenok, Klientske centrum, Sv. Gorazda 629/82, 951 31 Močenok, e-mail: sluzby@mocenok.sk

 

3. Predmet obstarávania: ,,Zabezpečenie auditu účtovnej závierky a súvisiacich služieb pre Obec Močenok pre roky 2019 - 2021“. 

 

4. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania: Zmluva podľa Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. v znení neskorších predpisov a doplnkov – návrh zmluvy nie je povinnou prílohou cenovej ponuky.

 

5. Predmet zákazky a podrobný opis predmetu zákazky:

Predmetom zákazky je dodanie – odovzdanie:

a) Správa audítora k pripojenej ročnej účtovnej závierke za rok 2019, najneskôr do 30.04.2020

b) Správa audítora k pripojenej ročnej účtovnej závierke za rok 2020, najneskôr do 30.04.2021

c) Správa audítora k pripojenej ročnej účtovnej závierke za rok 2021, najneskôr do 30.04.2022

d) Správa audítora k pripojenej konsolidovanej účtovnej závierke za rok 2019, najneskôr do 30.06.2020

e) Správa audítora k pripojenej konsolidovanej účtovnej závierke za rok 2020, najneskôr do 30.6.2021

f) Správa audítora k pripojenej konsolidovanej účtovnej závierke za rok 2021, najneskôr do 30.06.2022,

g) Správa audítora k výročnej správe za rok 2019 do 31.08.2020

h) Správa audítora k výročnej správe za rok 2020 do 31.08.2021

i) Správa audítora k výročnej správe za rok 2021do 31.08.2022.

 

Opis predmetu zákazky a jeho rozsah:

a) Predmetom tejto výzvy je výber audítora, ktorý vykoná audit ročnej účtovnej závierky, audit konsolidovanej účtovnej závierky, audit súladu výročnej správy s účtovnou závierkou a s tým súvisiacich služieb za rok 2019, 2020 a 2021  pre obec Močenok.

      Výsledkom auditu je:

  • vypracovanie správy audítora o ročnej účtovnej závierke, správy audítora o konsolidovanej účtovnej závierke a správy audítora o overení súladu výročnej správy s účtovnou závierkou obce Močenok za rok 2019, 2020, 2021,
  • vypracovanie listu odporúčaní na odstránenie nedostatkov v prípade ich zistenia pri audite.

b) Dodávateľ sa zaväzuje, že cena za predmet tejto zákazky je konečná. V cene za poskytnutie služby sú zahrnuté všetky náklady na predmet obstarávania.

c) Predmet zákazky požaduje verejný obstarávateľ oceniť v súlade s tabuľkou „Návrh na plnenie kritérií“, ktorá tvorí prílohu č. 1 tejto výzvy.

d) Dodávateľ je povinný zabezpečiť predmet zákazky vlastnými kapacitami, predmet zákazky nemôže byť zabezpečený subdodávateľsky.

 

Slovník spoločného obstarávania – CPV kód:  79212000-3 Audítorské služby

           

6. Predpokladaná hodnota zákazky:  9 000,- Eur bez DPH

 

7. Miesto dodania predmetu zákazky: Obec Močenok, Obecný úrad, Sv. Gorazda 629/82,
951 31 Močenok.

 

8. Lehota na dodanie alebo dokončenie predmetu zákazky alebo trvanie zmluvy:

Do 31.12.2021.

 

9. Financovanie predmetu zákazky:

Predmet zákazky bude z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.

Verejný obstarávateľ neposkytne preddavkové ani zálohové platby. Lehota splatnosti faktúr bude 30 kalendárnych dní odo dňa písomného doručenia verejnému obstarávateľovi.

 

10. Lehota na predloženie ponuky:  31.07.2019 do 10:00 hod.

 

11. Spôsob predloženia ponuky:

  • e-mailom na adresu: sluzby@mocenok.sk
  • osobne na adresu v bode 1. tejto výzvy do klientskeho centra počas úradných hodín.

Za omeškanie doručenia cenovej ponuky spôsobenej poštou obstarávateľ nezodpovedá.

Na obálke alebo v predmete správy (e-mailu) bude napísané: ,,Neotvárať! CP – ,,Audit účtovnej závierky“

Celá ponuka, tiež doklady a dokumenty musia byť predložené v slovenskom jazyku alebo v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho prekladom so slovenského jazyka.

 

Komplexnosť dodávky: Uchádzač predloží cenovú ponuku na celý predmet zákazky.

 

12. Kritériá na vyhodnotenie ponúk:   najnižšia cena v Eur s DPH

Verejný obstarávateľ vyberie spomedzi predložených ponúk ako úspešnú tú ponuku, ktorá splní podmienky určené verejným obstarávateľom a bude mať najnižšiu cenu za celý predmet obstarávania.

Uchádzačom predložená zmluvná cena musí byť vyjadrená v Eur. Navrhovanú cenu je potrebné určiť na dve desatinné miesta.

V návrhu ceny musí uchádzač preukázať, že ním stanovená cena zahŕňa všetky náklady spojené s vykonaním prác. Cena bude stanovená v zmysle zákona NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách v platnom znení a v súlade s vyhláškou MF SR č. 87/1996 Z.z. v platnom znení a Výmerom MF SR č. R-1/1996 v platnom znení.

 

Uchádzač navrhovanú cenu uvedie v zložení:

  • Celková cena za celý predmet obstarávania s DPH, bez DPH

Navrhnutá zmluvná cena musí byť maximálna a nezmeniteľná, musí obsahovať všetky náklady potrebné na realizáciu zákazky.

 

13. Pokyny na zostavenie ponuky:

Požadujeme, aby ponuka obsahovala nasledovné doklady a údaje:

  • Identifikačné údaje uchádzača (meno a sídlo uchádzača, IČO, DIČ, IČ pre daň, telefón, fax, e-mail, webová stránka, bankové spojenie, č. účtu a pod.) s uvedením predmetu zákazky, na ktorú sa ponuka predkladá.
  • Návrh uchádzača na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk v zmysle bodu 12. tejto výzvy (príloha č. 1 tejto výzvy)
  • Čestné vyhlásenie (príloha č. 2 tejto výzvy)
  • Preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti na dodanie predmetu zákazky podľa § 34 ZVO:
    1. Licencia na poskytovanie audítorských služieb vydaná Slovenskou komorou audítorov podľa zákona NR SR č. 466/2002 Z.z. o audítoroch a Slovenskej komore audítorov v z.n.p. alebo zákona NR SR č. 540/2007 Z. z. o audítoroch, audite a dohľade nad výkonom auditu a o zmene a doplnení zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov – potvrdzujúca zápis do zoznamu audítorov potvrdzujúca zápis do zoznamu audítorských spoločnost, postačuje overená fotokópia dokladu.
    2. Certifikát o spôsobilosti na poskytovanie audítorských služieb, vydaný Slovenskou komorou audítorov podľa zákona NR SR č. 466/2002 Z.z. o audítoroch a Slovenskej komore audítorov v z.n.p. alebo zákona NR SR č. 540/2007 Z. z. o audítoroch, audite
      a dohľade nad výkonom auditu a o zmene a doplnení zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov, postačuje overená fotokópia dokladu.

 

14. Vyhodnotenie cenových ponúk: vyhodnotenie sa uskutoční bez prítomnosti uchádzačov. Každý uchádzač bude informovaný o výsledku písomnou formou.

 

15. Lehota viazanosti ponúk:  31.08.2019

 

16. Ďalšie informácie verejného obstarávateľa:

  • Ak úspešný uchádzač z akéhokoľvek dôvodu nebude súhlasiť s uzatvorením zmluvy, verejný obstarávateľ môže uzatvoriť zmluvu s ďalším uchádzačom zmluvy.
  • Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk v prípade, že predložené ponuky nebudú výhodné pre verejného obstarávateľa alebo budú v rozpore s finančnými možnosťami verejného obstarávateľa.
  • Všetky výdavky spojené s prípravou, predkladaním dokladov a predložením cenovej ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi.

 

Príloha: č.1  Návrh uchádzača na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk

             č. 2 Čestné vyhlásenie

 

 

 

 

 

 

                                                                           PaedDr. Roman Urbánik

                                                                         starosta obce

 

V Močenku, dňa 13. 06. 2019

Vypracovala: Eleonóra Flammichová   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Prílohy

DISKUSIA

Pred pridaním komentára je potrebné sa prihlásiť !

Zatiaľ bez komentárov. Pridajte prvý komentár.

UPOZORNENIE!

Poskytujeme Vám možnosť komentára, pričom si vyhradzujeme právo redakčne upraviť a uverejniť ktorýkoľvek z tu publikovaných diskusných príspevkov. Diskusné príspevky obsahujúce vulgarizmy, rasové narážky a iné spoločensky, morálne a eticky neprípustné skutočnosti má právo administrátor vymazať. Pokiaľ narazíte na takéto príspevky odošlite ich formulárom "nahlásiť príspevok" ktorý je automaticky vygenerovaný ku každému príspevku, alebo kontaktujte administrátora.

Stiahnite si šikovnú appku Močenok o+

Stačí si stiahnuť aplikáciu cez Google Play v prípade smartfónov, cez App Store v prípade iPhonov. Link na aplikáciu nájdete nižšie ako aj na spodku našej webovej stránky. Viac informácií tu: https://app.mocenok.sk/

 
 
Scroll to Top