Titulka   >  ÚRAD   >  Úradná tabuľa
publikované: 02.08.2016 08:42  //  aktualizácia: 02.08.2016 08:50  //  zobrazené: 866

VÝZVA na predloženie cenovej ponuky ,,Rekonštrukcia MK spojnica ulíc Nitrianska – Družstevná, Močenok“

VÝZVA

na predkladanie ponúk

podľa § 117 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov na stavebné práce s názvom:

,,Rekonštrukcia MK spojnica ulíc Nitrianska - Družstevná, Močenok“

___________________________________________________________________________

 

 

1. Identifikácia verejného obstarávateľa:

    Názov:                    Obec Močenok

    Zastúpená:              PaedDr. Roman Urbánik, starosta obce

    Sídlo:                      Sv. Gorazda 629/82, 951 31 Močenok

    IČO:                        00 308 439

    DIČ:                        20 21 25 27 94

    Telefón:                  037/6552370

    Kontaktná osoba:    Eleonóra Flammichová - verejné obstarávanie

                                  Miroslav Lóži, t.č. 0908 735 968 – technické zabezpečenie

    e-mail:                     sluzby@mocenok.sk

 

2. Miesto dodania predmetu zákazky: obec Močenok, spojnica ulíc Nitrianska – Družstevná, katastrálne územie Močenok

 

3. Typ zmluvy: Zmluva podľa Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. v znení neskorších predpisov a doplnkov.

 

4. Opis predmetu zákazky:

Predmetom zákazky je rekonštrukcia – súvislá oprava povrchu miestnej komunikácie spojnica ulíc Nitrianska – Družstevná.

Jestvujúca miestna komunikácia, spojnica ulíc Nitrianska – Družstevná, zabezpečuje prístup k jestvujúcej IBV zástavbe. V rámci výstavby komunikácie sa vybuduje samostatná komunikácia. V rámci búracích prác sa odstráni jestvujúca konštrukcia vozovky, odstráni sa časť jestvujúceho chodníka a časti vjazdov do dvorov. Vozovka bude lemovaná z oboch strán betónovými cestnými obrubníkmi.

Nová konštrukcia vozovky komunikácie je navrhnutá v nasledovnom zložení:

  • Asfaltový betón  AC 11 O, I –           40 mm
  • Obaľované kamenivo  AC 22 P, I –   120 mm
  • Štrkodrva fr. 32-63 mm  ŠD –           150 mm
  • Štrkodrvina fr. 16-32 mm  ŠD -         180 mm

Počas realizácie bude potrebné osadiť na jestvujúcich komunikáciách prenosné dopravné značenie.

Zabezpečiť realizáciu označenia vodorovného dopravného značenia v mieste prechodu pre chodcov.

 

Upozornenie!

V mieste realizácie stavby sa nachádzajú podzemné inžinierske siete – vodovod, STL plynovod, TV- kábel, kanalizácia – siete si je potrebné dať vytýčiť, vytýčenie zabezpečí uchádzač - zhotoviteľ.

 

Cena za predmet zákazky bude určená podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky – výkazu výmer.

Položky z výkazu výmer č. 14, 15, 16, 17, 18, 19, 30, 31, 32, 33, 34 a 35 nie sú predmetom zákazky, nebudú sa naceňovať. Cena bude bez týchto položiek.

 

Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH - 42 000,- EUR

 

Slovník spoločného obstarávania CPV: 45233223-8 Obnova povrchu vozoviek

 

5. Komplexnosť dodávky: uchádzač predloží ponuku na celý predmet zákazky v požadovanom rozsahu, obsahu a kvalite. Nie je prípustné rozdelenie predmetu zákazky.

 

6. Variantné riešenie: neumožňuje sa predloženie variantného riešenia, ak súčasťou ponuky bude variantné riešenie, nebude brané do úvahy.

 

7. Lehota na predkladanie ponúk: 25.08.2016 do 14,00 hod.
Ponuka predložená po uplynutí lehoty na predloženie cenovej ponuky nebude hodnotená a bude vrátená na adresu uchádzača naspäť neotvorená.

 

8. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania: verejný obstarávateľ požaduje, aby bol riadne zhotovený predmet zákazky odovzdaný verejnému obstarávateľovi v termíne do 30.októbra 2016.

                      

9. Predkladanie ponúk:
- doručením poštou na adresu uvedenej v bode 1. tejto výzvy

- osobne na adresu v bode 1. tejto výzvy do klientskeho centra počas úradných hodín.

Za omeškanie doručenia cenovej ponuky spôsobenej poštou obstarávateľ nezodpovedá.

Na obálke bude napísané: ,,Neotvárať cenová ponuka –Rekonštrukcia MK“.

Na obálke bude uvedené obchodné meno a adresa uchádzača.

 

10. Podmienky účasti – obsah ponuky:
- návrh zmluvy podpísaný uchádzačom alebo jeho štatutárnym zástupcom s vyplnenými údajmi uchádzača – zhotoviteľa,

- rozpočet – t.j. ocenený výkaz výmer bude prílohou zmluvy o dielo (okrem položiek – 14,15,16,17,18,19,30,31,32,33,34 a 35). Pri všetkých položkách výkazu výmer uvádzať príslušné ceny  bez DPH a s DPH zaokrúhlené na 2 desatinné miesta, ktoré budú pevné a maximálne,

- doklad o oprávnení uskutočňovať stavebné práce, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky (originál alebo fotokópia),

- referencie o realizácii prác na podobný predmet zákazky,

- termín a dĺžka realizácie predmetu zákazky,

- uvedenie podielu plnenia zo zmluvy, ktorý bude zabezpečený subdodávateľom.

 

Celá ponuka, tiež doklady a dokumenty musia byť predložené v slovenskom jazyku alebo v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho prekladom do slovenského jazyka.

 

11. Kritériá na hodnotenie ponúk: najnižšia cena v EUR bez DPH /s DPH/

Verejný obstarávateľ vyberie spomedzi predložených ponúk ako úspešnú tú ponuku, ktorá splní podmienky určené verejným obstarávateľom  a predmet zákazky, náležitosti ponuky a bude mať najnižšiu cenu za celý predmet obstarávania.

Uchádzačom predložená zmluvná cena musí byť vyjadrená v Eurách. Navrhovanú cenu je potrebné určiť najviac na 2 desatinné miesta.

Uchádzač navrhovanú zmluvnú cenu uvedie v zložení:

  • Navrhovaná zmluvná cena bez DPH
  • Výška DPH (ak nie je platca DPH uvedie 0,0 € DPH) a upozorní na túto skutočnosť
  • Navrhovaná zmluvná cena vrátane DPH.

 

12. Vyhodnotenie ponúk: vyhodnotenie ponúk sa uskutoční bez prítomnosti uchádzačov.  Každý uchádzač bude informovaný o výsledku verejného obstarávania písomnou formou.

 

13. Podmienky financovania:   

Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa na základe podpísanej zmluvy. Verejný obstarávateľ neposkytne preddavkové, zálohové platby.

Splatnosť faktúry je  30 dní odo dňa jej doručenia verejnému obstarávateľovi.

 

14. Ďalšie informácie:

Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.

Ponuka uchádzača musí obsahovať:

    - doklady a dokumenty podľa bodu č. 10 tejto výzvy

    - návrh na plnenie kritérií podľa bodu č. 11 tejto výzvy.

 

Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak ponuková cena nebude vyhovovať finančným podmienkam verejného obstarávateľa.

 

                   

 

 

V Močenku, dňa 01.08.2016                                    

 

 

Prílohy:       

Návrh zmluvy o dielo

Výkaz výmer

Projektová dokumentácia

 

 

 

PaedDr. Roman Urbánik
 starosta obce

 

Prílohy

DISKUSIA

Pred pridaním komentára je potrebné sa prihlásiť !

Zatiaľ bez komentárov. Pridajte prvý komentár.

UPOZORNENIE!

Poskytujeme Vám možnosť komentára, pričom si vyhradzujeme právo redakčne upraviť a uverejniť ktorýkoľvek z tu publikovaných diskusných príspevkov. Diskusné príspevky obsahujúce vulgarizmy, rasové narážky a iné spoločensky, morálne a eticky neprípustné skutočnosti má právo administrátor vymazať. Pokiaľ narazíte na takéto príspevky odošlite ich formulárom "nahlásiť príspevok" ktorý je automaticky vygenerovaný ku každému príspevku, alebo kontaktujte administrátora.

Stiahnite si šikovnú appku Močenok o+

Stačí si stiahnuť aplikáciu cez Google Play v prípade smartfónov, cez App Store v prípade iPhonov. Link na aplikáciu nájdete nižšie ako aj na spodku našej webovej stránky. Viac informácií tu: https://app.mocenok.sk/

 
 
Scroll to Top